Tur til Lensemuseet
Pendlerparkeringen Lillestrøm Stasjon Dampsagvegen 12,Lillestrøm,NorgeDette blir en tur sammen med Kongsvinger fotoklubb Grenseland
Dette blir en tur sammen med Kongsvinger fotoklubb Grenseland
Dette er to maleglade damer som stiller ut sammen. De er begge inspirert av naturen, og bildene er preget av stemninger som inviterer til meditasjon. Deres uttrykk er akvarellmaling, og de har begge gått i lære hos dyktige og kjente akvarellmalere, Janet også i USA, Brasil, Russland og Sverige.
Dette er to maleglade damer som stiller ut sammen. De er begge inspirert av naturen, og bildene er preget av stemninger som inviterer til meditasjon. Deres uttrykk er akvarellmaling, og de har begge gått i lære hos dyktige og kjente akvarellmalere, Janet også i USA, Brasil, Russland og Sverige.
Ta gjerne med laptop med Lightroom installert og et par bilder du ønsker å gjøre noe med. Konkurranse. Tema: Protest
Dette er to maleglade damer som stiller ut sammen. De er begge inspirert av naturen, og bildene er preget av stemninger som inviterer til meditasjon. Deres uttrykk er akvarellmaling, og de har begge gått i lære hos dyktige og kjente akvarellmalere, Janet også i USA, Brasil, Russland og Sverige.
Dette er to maleglade damer som stiller ut sammen. De er begge inspirert av naturen, og bildene er preget av stemninger som inviterer til meditasjon. Deres uttrykk er akvarellmaling, og de har begge gått i lære hos dyktige og kjente akvarellmalere, Janet også i USA, Brasil, Russland og Sverige.
Dette er to maleglade damer som stiller ut sammen. De er begge inspirert av naturen, og bildene er preget av stemninger som inviterer til meditasjon. Deres uttrykk er akvarellmaling, og de har begge gått i lære hos dyktige og kjente akvarellmalere, Janet også i USA, Brasil, Russland og Sverige.
Dette er to maleglade damer som stiller ut sammen. De er begge inspirert av naturen, og bildene er preget av stemninger som inviterer til meditasjon. Deres uttrykk er akvarellmaling, og de har begge gått i lære hos dyktige og kjente akvarellmalere, Janet også i USA, Brasil, Russland og Sverige.
Merk dato!
Nærmere info kommer. Konkurranse: I fjæra
Toril S. Kojan har vært aktiv maler siden 1990, og har hatt ca. 40 separatutstillilnger både i Norge og i utlandet. Toril er også dipl. kunstterapeut fra Institutt for kunstterapi i Danmark. Hun uttrykker seg gjennom akrylmalerier, akvareller og tegning.
Toril S. Kojan har vært aktiv maler siden 1990, og har hatt ca. 40 separatutstillilnger både i Norge og i utlandet. Toril er også dipl. kunstterapeut fra Institutt for kunstterapi i Danmark. Hun uttrykker seg gjennom akrylmalerier, akvareller og tegning.
Toril S. Kojan har vært aktiv maler siden 1990, og har hatt ca. 40 separatutstillilnger både i Norge og i utlandet. Toril er også dipl. kunstterapeut fra Institutt for kunstterapi i Danmark. Hun uttrykker seg gjennom akrylmalerier, akvareller og tegning.
Toril S. Kojan har vært aktiv maler siden 1990, og har hatt ca. 40 separatutstillilnger både i Norge og i utlandet. Toril er også dipl. kunstterapeut fra Institutt for kunstterapi i Danmark. Hun uttrykker seg gjennom akrylmalerier, akvareller og tegning.
Ta med deg 10 bilder for visning og diskusjon.
Toril S. Kojan har vært aktiv maler siden 1990, og har hatt ca. 40 separatutstillilnger både i Norge og i utlandet. Toril er også dipl. kunstterapeut fra Institutt for kunstterapi i Danmark. Hun uttrykker seg gjennom akrylmalerier, akvareller og tegning.
Toril S. Kojan har vært aktiv maler siden 1990, og har hatt ca. 40 separatutstillilnger både i Norge og i utlandet. Toril er også dipl. kunstterapeut fra Institutt for kunstterapi i Danmark. Hun uttrykker seg gjennom akrylmalerier, akvareller og tegning.
Sommeravslutning for fotoklubbens medlemmer på Il Padrino
Geir vil lære publikum å se det vakre som finnes rundt oss. I «Levende is» viser han at is kan inneholde de nydeligste motiver.
Kari er opptatt av hvordan vegger gjenspeiler miljøet og samfunnet de står i, og formidler noen av disse gjennom «Møtte vegger».
Velkommen til åpningen lørdag 11. junI kl 12:00.
Geir vil lære publikum å se det vakre som finnes rundt oss. I «Levende is» viser han at is kan inneholde de nydeligste motiver.
Kari er opptatt av hvordan vegger gjenspeiler miljøet og samfunnet de står i, og formidler noen av disse gjennom «Møtte vegger».
Velkommen til åpningen lørdag 11. junI kl 12:00.
Geir vil lære publikum å se det vakre som finnes rundt oss. I «Levende is» viser han at is kan inneholde de nydeligste motiver.
Kari er opptatt av hvordan vegger gjenspeiler miljøet og samfunnet de står i, og formidler noen av disse gjennom «Møtte vegger».
Velkommen til åpningen lørdag 11. junI kl 12:00.
Geir vil lære publikum å se det vakre som finnes rundt oss. I «Levende is» viser han at is kan inneholde de nydeligste motiver.
Kari er opptatt av hvordan vegger gjenspeiler miljøet og samfunnet de står i, og formidler noen av disse gjennom «Møtte vegger».
Velkommen til åpningen lørdag 11. junI kl 12:00.
Geir vil lære publikum å se det vakre som finnes rundt oss. I «Levende is» viser han at is kan inneholde de nydeligste motiver.
Kari er opptatt av hvordan vegger gjenspeiler miljøet og samfunnet de står i, og formidler noen av disse gjennom «Møtte vegger».
Velkommen til åpningen lørdag 11. junI kl 12:00.
Geir vil lære publikum å se det vakre som finnes rundt oss. I «Levende is» viser han at is kan inneholde de nydeligste motiver.
Kari er opptatt av hvordan vegger gjenspeiler miljøet og samfunnet de står i, og formidler noen av disse gjennom «Møtte vegger».
Velkommen til åpningen lørdag 11. junI kl 12:00.
Ta med 10 sommerbilder for visning og diskusjon.
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var…
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var…
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var…