Abonner på vårt nyhetsbrev

Rælingen kunstforening (RKF) har som formål å arbeide for økt interesse for bildende kunst og kunsthåndverk, samt engasjere seg i allment kulturarbeid ved å arrangere utstillinger, møter, kåserier og konserter. RKF finansierer sin virksomhet delvis gjennom medlemskontingenten (som stort sett dekker portoen), men først og fremst gjennom inntekter fra utstillinger.

Nyhetsbrev sendes ut med ujevne mellomrom avhengig av aktiviteter i kunstforeningen. Medlemmer vil få mer informasjon gjennom nyhetsbrev enn de som ikke er medlemmer.

Du kan si fra om du er innmeldt medlem fra før, om du vil melde deg inn som medlem nå, eller om du bare vil motta nyhetsbrev. Dersom du vil bli medlem, må du legge inn mer informasjon om deg selv slik at vi kan sende deg giro for medlemskontingenten eller spesielle invitasjoner i posten.

Samtykker

Når du krysser av for Rælingen kunstforening og/eller en av datterforeningene, samtykker du i at vi tar vare på data som du legger inn i skjemaet for å kunne sende deg informasjon om utstillinger, aktiviteter og tilbud fra valgte foreninger. Dersom du ikke krysser av for noen forening, vil du heller ikke motta informasjon fra oss.

Utmelding

Dersom du ikke lenger ønsker å motta nyhetsbrev fra oss, kan du melde deg helt ut fra alle nyhetsbrev ved å følge linken som du finner nederst i alle nyhetsbrev.

Skjema

* Må fylles ut

Medlemskap *

Rælingen kunstforening vil bruke informasjonen du har gitt her til å sende deg informasjon fra foreningen(e) du krysser av for her. Dersom du er medlem, vil vi også melde deg inn som medlem i datterforeninger du har krysset av for:

Du kan ombestemme deg når som helst ved å klikke på linken for avmelding i e-poster som du får fra oss, endre i profilen din, eller ved å ta kontakt direkte på ralingen@kunstforening.no.

Vi vil behandle informasjon om deg med respekt. Sjekk våre websider for mer informasjon om våre regler for personvern.

Ved å klikke på knappen under, samtykker du i at vi kan bruke informasjon dine i henhold til reglene vi har gitt her.

We use MailChimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to MailChimp for processing. Learn more about MailChimp’s privacy practices here.

Overgang fra post til e-post

Rælingen kunstforening vil legge om rutinen for utsendelse av informasjon og invitasjoner. Vi vil sende ut invitasjoner på e-post til så mange som mulig.

Gi et medlemskap i gave!

Nå kan du gi bort et medlemskap i Rælingen kunstforening!

Gi gavekortet, eller gjerne flere, til venner og kjente som du tror kan ha glede av tilbudene i kunstforeningen.