Klubben disponerer Sandbekkstua både til klubbkvelder, øvinger og arrangementer. I tillegg har klubben leid Marikollen kultursal til en konsert.

Kommende program

• 02. april 19:00 - 23:00

Thomas & Tvilerne

Sted: Sandbekkstua

Thomas & Tvilerne presenterer viser fra samlingen «Angelina & Fillefrans | Elviras hemmelighet». De er en akustisk visegruppe inspirert av Bellman, Taube og Vreeswijk, anført av lørenskogingen Thomas Marthon Engevold, opprinnelig fra Kurland.

Medlemskap i viseklubben

For å være medlem i viseklubben må du være medlem i RKF. I tillegg kommer det en egen liten kontingent til viseklubben. Snakk med viseklubbens kontaktperson Liv H. Sandstad, 450 20 570 dersom du er interessert i viseklubben, send en e-post til ralingen.viseklubb@kunstforening.no, eller meld deg inn direkte her på nett.