Klubben disponerer Sandbekkstua både til klubbkvelder, øvinger og arrangementer. I tillegg har klubben leid Marikollen kultursal til en konsert.

Kommende program

• 19. november 19:00 - 23:00

Thomas & Tvilerne i Marikollen Kultursal

Sted: Marikollen Kultursal

Thomas & Tvilerne er et viseband som framfører viser fra sitt nyutgitte og utrolig fine konsesptalbum Angelika og Fillefrans - alle tekster og melodier er av Thomas Martin Engevold.

Medlemskap i viseklubben

For å være medlem i viseklubben må du være medlem i RKF. I tillegg kommer det en egen liten kontingent til viseklubben. Snakk med viseklubbens kontaktperson Liv H. Sandstad, 450 20 570 dersom du er interessert i viseklubben, send en e-post til ralingen.viseklubb@kunstforening.no, eller meld deg inn direkte her på nett.