Rælingen kunstforening handler mest om å se på og formidle kunst, men noen av oss er også utøvende selv.

Vi er etter hvert ganske mange som møtes i Sandbekkstua hver mandag fra kl 17:00 til kl 21:00 i sesongen for å male og diskutere hverandres bilder og teknikker, noen  kan mer enn andre. Én eller flere ganger i året stiller vi ut de beste bildene våre. Du må være aktiv i maleklubben for å være med på de utstillingene våre.

Snakk med vår kontaktpersonen  Svein Erik Johansen, tlf 922 22 370, dersom du er interessert i maleklubben, eller meld deg inn direkte her på nett.

Send e-post til rkfs.maleklubb@kunstforening.no.

Kommende program

Velg visning

Arrangement Views Navigation

I dag