Meld deg inn eller bare abonner på vårt nyhetsbrev

Rælingen kunstforening (RKF) har som formål å arbeide for økt interesse for bildende kunst og kunsthåndverk, samt engasjere seg i allment kulturarbeid ved å arrangere utstillinger, møter, kåserier og konserter. RKF finansierer sin virksomhet delvis gjennom medlemskontingenten (som stort sett dekker portoen), men først og fremst gjennom inntekter fra utstillinger.

Alle kan være med: Det stilles ikke krav om at medlemmene skal være hverken kunstnere eller ha spesielle kunnskaper om kunst. Men mange interesserer seg for kunst og vil gjerne vite litt mer om hva kunst er.

Som medlem får du:

• informasjon i posten om utstillinger, møter, konserter og liknende
  • tilbud om sosialt samvær, f.eks visekvelder, der mat, drikke, sang og kanskje dans er inkludert
  • invitasjon til årsmøtet med gratis utlodding av kunst
  • tilbud om arrangementer på kunstskoler, omvisninger og på abonnementer
  • medlemstilbud slik som enkelte rimelige turer, arrangementer, kurs og rimelig kvalitetskunst for barnerommet
  • hyggelige forespørsler og tilbud om å være med på dugnader ved Sandbekkstua
  • om du har lyst, mulighet til å sitte utstillingsvakt og på den måten treffe mange kunstvenner

Medlemskap koster kr. 250,- pr. år, og familiemedlemskap er gratis, så meld gjerne på flere med en gang!

Melder du deg inn etter 1. august er det gratis ut året slik at du ikke får noen giro før neste år.

Innmelding eller bare nyhetsbrev?

Nyhetsbrev sendes ut med ujevne mellomrom avhengig av aktiviteter i kunstforeningen. Medlemmer vil få mer informasjon gjennom nyhetsbrev enn de som ikke er medlemmer.

Du kan si fra om du er innmeldt medlem fra før, om du vil melde deg inn som medlem nå, eller om du bare vil motta nyhetsbrev. Dersom du vil bli medlem, må du legge inn mer informasjon om deg selv slik at vi kan sende deg giro for medlemskontingenten eller spesielle invitasjoner i posten.

Medlemskap og samtykker

Når du krysser av for Rælingen kunstforening og/eller en av datterforeningene, samtykker du i at vi tar vare på data som du legger inn i skjemaet for å kunne sende deg informasjon om utstillinger, aktiviteter og tilbud fra valgte foreninger. Dersom du ikke krysser av for noen forening, vil du heller ikke motta informasjon fra oss.

Dersom du krysser av for Rælingen Viseklubb vil de også sende deg en ekstra giro for en tilleggskontingent. RKFs Maleklubb og RKFs Fotoklubb har ikke tilleggskontingent.

Utmelding

Dersom du ikke lenger ønsker å motta nyhetsbrev fra oss, kan du melde deg helt ut fra alle nyhetsbrev ved å følge linken som du finner nederst i alle nyhetsbrev. Du vil da fortsatt være medlem, men vil ikke lenger motta nyhetsbrev fra oss. Dersom du ønsker å melde deg helt ut av foreningen må du sende oss en e-post på ralingen@kunstforening.no.

Skjema

* Må fylles ut

Medlemskap *

Foreningsmedlemskap

Eller du kan sende en e-post til ralingen@kunstforening.no eller et brev til Rælingen kunstforening, Postboks 42, 2018 LØVENSTAD.

Oppgi navn, adresse, e-postadresse og telefonnummer, giro sendes deg senere.

Og vil du gi et medlemsskap i gave, så kan du sende en e-post til oss for å bestille et fint gavekort!

Overgang fra post til e-post

Rælingen kunstforening vil legge om rutinen for utsendelse av informasjon og invitasjoner. Vi vil sende ut invitasjoner på e-post til så mange som mulig.

Gi et medlemskap i gave!

Nå kan du gi bort et medlemskap i Rælingen kunstforening!

Gi gavekortet, eller gjerne flere, til venner og kjente som du tror kan ha glede av tilbudene i kunstforeningen.