Fotoklubben. Bildevisning, sommerbilder.
Sandbekkstua Innerst i Tømmerveien i Lørenskog,Rælingen,NorgeTa med 10 sommerbilder for visning og diskusjon.
Ta med 10 sommerbilder for visning og diskusjon.
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var…
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var…
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var…
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var…
Ta med 10 bilder for visning og diskusjon
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var…
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var…
”Refleksjon rundt samspillet mellom mennesker og menneskets tilknytning til naturen og universet. Dette er grunnmuren i meg og preger mine arbeider på forskjellig vis. Mine arbeider blir til i intuitiv flyt, hvor jeg bare ER, her og nå i øyeblikket, med fravær av tankene”, sier Aud Bøhn.
”Refleksjon rundt samspillet mellom mennesker og menneskets tilknytning til naturen og universet. Dette er grunnmuren i meg og preger mine arbeider på forskjellig vis. Mine arbeider blir til i intuitiv flyt, hvor jeg bare ER, her og nå i øyeblikket, med fravær av tankene”, sier Aud Bøhn.
”Refleksjon rundt samspillet mellom mennesker og menneskets tilknytning til naturen og universet. Dette er grunnmuren i meg og preger mine arbeider på forskjellig vis. Mine arbeider blir til i intuitiv flyt, hvor jeg bare ER, her og nå i øyeblikket, med fravær av tankene”, sier Aud Bøhn.
”Refleksjon rundt samspillet mellom mennesker og menneskets tilknytning til naturen og universet. Dette er grunnmuren i meg og preger mine arbeider på forskjellig vis. Mine arbeider blir til i intuitiv flyt, hvor jeg bare ER, her og nå i øyeblikket, med fravær av tankene”, sier Aud Bøhn.
”Refleksjon rundt samspillet mellom mennesker og menneskets tilknytning til naturen og universet. Dette er grunnmuren i meg og preger mine arbeider på forskjellig vis. Mine arbeider blir til i intuitiv flyt, hvor jeg bare ER, her og nå i øyeblikket, med fravær av tankene”, sier Aud Bøhn.
”Refleksjon rundt samspillet mellom mennesker og menneskets tilknytning til naturen og universet. Dette er grunnmuren i meg og preger mine arbeider på forskjellig vis. Mine arbeider blir til i intuitiv flyt, hvor jeg bare ER, her og nå i øyeblikket, med fravær av tankene”, sier Aud Bøhn.
Vi viser bilder laget av medlemmer i kunstforeningens fotoklubb. I år er det fritt tema, så det blir spennende å se hva som dukker opp.
Vi viser bilder laget av medlemmer i kunstforeningens fotoklubb. I år er det fritt tema, så det blir spennende å se hva som dukker opp.
Vi viser bilder laget av medlemmer i kunstforeningens fotoklubb. I år er det fritt tema, så det blir spennende å se hva som dukker opp.
Vi viser bilder laget av medlemmer i kunstforeningens fotoklubb. I år er det fritt tema, så det blir spennende å se hva som dukker opp.
Vi viser bilder laget av medlemmer i kunstforeningens fotoklubb. I år er det fritt tema, så det blir spennende å se hva som dukker opp.
Vi viser bilder laget av medlemmer i kunstforeningens fotoklubb. I år er det fritt tema, så det blir spennende å se hva som dukker opp.
Tema for et arbeid kan komme fra noe jeg har lest, erfart eller opplevd, eller fra fantasi, eller en kombinasjon. Skikkelsene er ikke portretter i tradisjonell forstand. At figurene ofte er abstraherte kvinner og unge/barn opplever jeg som et utslag av arbeidsmetoden, heller enn å være et tema i seg sjølv”, skriver Søvik til RKF.
Tema for et arbeid kan komme fra noe jeg har lest, erfart eller opplevd, eller fra fantasi, eller en kombinasjon. Skikkelsene er ikke portretter i tradisjonell forstand. At figurene ofte er abstraherte kvinner og unge/barn opplever jeg som et utslag av arbeidsmetoden, heller enn å være et tema i seg sjølv”, skriver Søvik til RKF.
Kom og hør Signe Irene Berg! Hun forteller - og viser sine flotte arbeider i tegerfletting i Sandbekkstua kl. 11.30 onsdag 9. november. Tegerarbeid er et gammelt håndverk. I våre…
Ta med 10 bilder for visning og diskusjon.