Tur til Ljanselva
Pendlerparkeringen Lillestrøm Stasjon Dampsagvegen 12,Lillestrøm,NorgeMerk dato!
Merk dato!
Nærmere info kommer. Konkurranse: I fjæra
Toril S. Kojan har vært aktiv maler siden 1990, og har hatt ca. 40 separatutstillilnger både i Norge og i utlandet. Toril er også dipl. kunstterapeut fra Institutt for kunstterapi i Danmark. Hun uttrykker seg gjennom akrylmalerier, akvareller og tegning.
Toril S. Kojan har vært aktiv maler siden 1990, og har hatt ca. 40 separatutstillilnger både i Norge og i utlandet. Toril er også dipl. kunstterapeut fra Institutt for kunstterapi i Danmark. Hun uttrykker seg gjennom akrylmalerier, akvareller og tegning.
Toril S. Kojan har vært aktiv maler siden 1990, og har hatt ca. 40 separatutstillilnger både i Norge og i utlandet. Toril er også dipl. kunstterapeut fra Institutt for kunstterapi i Danmark. Hun uttrykker seg gjennom akrylmalerier, akvareller og tegning.
Toril S. Kojan har vært aktiv maler siden 1990, og har hatt ca. 40 separatutstillilnger både i Norge og i utlandet. Toril er også dipl. kunstterapeut fra Institutt for kunstterapi i Danmark. Hun uttrykker seg gjennom akrylmalerier, akvareller og tegning.
Ta med deg 10 bilder for visning og diskusjon.
Toril S. Kojan har vært aktiv maler siden 1990, og har hatt ca. 40 separatutstillilnger både i Norge og i utlandet. Toril er også dipl. kunstterapeut fra Institutt for kunstterapi i Danmark. Hun uttrykker seg gjennom akrylmalerier, akvareller og tegning.
Toril S. Kojan har vært aktiv maler siden 1990, og har hatt ca. 40 separatutstillilnger både i Norge og i utlandet. Toril er også dipl. kunstterapeut fra Institutt for kunstterapi i Danmark. Hun uttrykker seg gjennom akrylmalerier, akvareller og tegning.
Sommeravslutning for fotoklubbens medlemmer på Il Padrino
Geir vil lære publikum å se det vakre som finnes rundt oss. I «Levende is» viser han at is kan inneholde de nydeligste motiver.
Kari er opptatt av hvordan vegger gjenspeiler miljøet og samfunnet de står i, og formidler noen av disse gjennom «Møtte vegger».
Velkommen til åpningen lørdag 11. junI kl 12:00.
Geir vil lære publikum å se det vakre som finnes rundt oss. I «Levende is» viser han at is kan inneholde de nydeligste motiver.
Kari er opptatt av hvordan vegger gjenspeiler miljøet og samfunnet de står i, og formidler noen av disse gjennom «Møtte vegger».
Velkommen til åpningen lørdag 11. junI kl 12:00.
Geir vil lære publikum å se det vakre som finnes rundt oss. I «Levende is» viser han at is kan inneholde de nydeligste motiver.
Kari er opptatt av hvordan vegger gjenspeiler miljøet og samfunnet de står i, og formidler noen av disse gjennom «Møtte vegger».
Velkommen til åpningen lørdag 11. junI kl 12:00.
Geir vil lære publikum å se det vakre som finnes rundt oss. I «Levende is» viser han at is kan inneholde de nydeligste motiver.
Kari er opptatt av hvordan vegger gjenspeiler miljøet og samfunnet de står i, og formidler noen av disse gjennom «Møtte vegger».
Velkommen til åpningen lørdag 11. junI kl 12:00.
Geir vil lære publikum å se det vakre som finnes rundt oss. I «Levende is» viser han at is kan inneholde de nydeligste motiver.
Kari er opptatt av hvordan vegger gjenspeiler miljøet og samfunnet de står i, og formidler noen av disse gjennom «Møtte vegger».
Velkommen til åpningen lørdag 11. junI kl 12:00.
Geir vil lære publikum å se det vakre som finnes rundt oss. I «Levende is» viser han at is kan inneholde de nydeligste motiver.
Kari er opptatt av hvordan vegger gjenspeiler miljøet og samfunnet de står i, og formidler noen av disse gjennom «Møtte vegger».
Velkommen til åpningen lørdag 11. junI kl 12:00.
Ta med 10 sommerbilder for visning og diskusjon.
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var den første metaforen for mennesket. I dyrets blikk ser mennesket seg selv. I arbeidene mine plasserer jeg dyrene inn i vår verden – i interiører,…
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var den første metaforen for mennesket. I dyrets blikk ser mennesket seg selv. I arbeidene mine plasserer jeg dyrene inn i vår verden – i interiører,…
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var den første metaforen for mennesket. I dyrets blikk ser mennesket seg selv. I arbeidene mine plasserer jeg dyrene inn i vår verden – i interiører,…
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var den første metaforen for mennesket. I dyrets blikk ser mennesket seg selv. I arbeidene mine plasserer jeg dyrene inn i vår verden – i interiører,…
Ta med 10 bilder for visning og diskusjon
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var den første metaforen for mennesket. I dyrets blikk ser mennesket seg selv. I arbeidene mine plasserer jeg dyrene inn i vår verden – i interiører,…
Emmy Harnes ”I tradisjon både fra billedkunst, eventyr og fortellinger bruker jeg dyr som virkemiddel i bildene mine. I John Bergers essay Why Look at Animals (1977) sies det at dyret var den første metaforen for mennesket. I dyrets blikk ser mennesket seg selv. I arbeidene mine plasserer jeg dyrene inn i vår verden – i interiører,…
”Refleksjon rundt samspillet mellom mennesker og menneskets tilknytning til naturen og universet. Dette er grunnmuren i meg og preger mine arbeider på forskjellig vis. Mine arbeider blir til i intuitiv flyt, hvor jeg bare ER, her og nå i øyeblikket, med fravær av tankene”, sier Aud Bøhn.
”Refleksjon rundt samspillet mellom mennesker og menneskets tilknytning til naturen og universet. Dette er grunnmuren i meg og preger mine arbeider på forskjellig vis. Mine arbeider blir til i intuitiv flyt, hvor jeg bare ER, her og nå i øyeblikket, med fravær av tankene”, sier Aud Bøhn.
”Refleksjon rundt samspillet mellom mennesker og menneskets tilknytning til naturen og universet. Dette er grunnmuren i meg og preger mine arbeider på forskjellig vis. Mine arbeider blir til i intuitiv flyt, hvor jeg bare ER, her og nå i øyeblikket, med fravær av tankene”, sier Aud Bøhn.