Bildevisning – fritt tema
Sandbekkstua Innerst i Tømmerveien i Lørenskog,Rælingen,NorgeTa med inntil 10 bilder på minnepinne eller for visning på annen måte. Få tilbakemelding på bildene og vær med og diskuter de andres bilder.
…tidligere kalt Blystadhuset. Lenge trodde alle at Sandbekkstua muligens var det eldste huset i Rælingen. Det har antakelig ikke vært hverken gårdsbruk eller husmannsplass, bare et lite velbygd hus ved allfarvei.
Ta med inntil 10 bilder på minnepinne eller for visning på annen måte. Få tilbakemelding på bildene og vær med og diskuter de andres bilder.
Sylvi Eriksen har Statens lærerskole i forming. Hun maler for tiden mest med akryl. Hennes seneste bilder er inspirert av drømmer og fantasier.
Lars Erik Eibak Bru har alltid vært glad i å tegne. Han maler med ulike vannløselige malingstyper, både opake og gjennomskinnelige, og gjerne i sterke farger. De naivistiske figurene hans forteller historier som betrakteren må dikte selv.
Sylvi Eriksen har Statens lærerskole i forming. Hun maler for tiden mest med akryl. Hennes seneste bilder er inspirert av drømmer og fantasier.
Lars Erik Eibak Bru har alltid vært glad i å tegne. Han maler med ulike vannløselige malingstyper, både opake og gjennomskinnelige, og gjerne i sterke farger. De naivistiske figurene hans forteller historier som betrakteren må dikte selv.
Sylvi Eriksen har Statens lærerskole i forming. Hun maler for tiden mest med akryl. Hennes seneste bilder er inspirert av drømmer og fantasier.
Lars Erik Eibak Bru har alltid vært glad i å tegne. Han maler med ulike vannløselige malingstyper, både opake og gjennomskinnelige, og gjerne i sterke farger. De naivistiske figurene hans forteller historier som betrakteren må dikte selv.
Sylvi Eriksen har Statens lærerskole i forming. Hun maler for tiden mest med akryl. Hennes seneste bilder er inspirert av drømmer og fantasier.
Lars Erik Eibak Bru har alltid vært glad i å tegne. Han maler med ulike vannløselige malingstyper, både opake og gjennomskinnelige, og gjerne i sterke farger. De naivistiske figurene hans forteller historier som betrakteren må dikte selv.
Sylvi Eriksen har Statens lærerskole i forming. Hun maler for tiden mest med akryl. Hennes seneste bilder er inspirert av drømmer og fantasier.
Lars Erik Eibak Bru har alltid vært glad i å tegne. Han maler med ulike vannløselige malingstyper, både opake og gjennomskinnelige, og gjerne i sterke farger. De naivistiske figurene hans forteller historier som betrakteren må dikte selv.
Sylvi Eriksen har Statens lærerskole i forming. Hun maler for tiden mest med akryl. Hennes seneste bilder er inspirert av drømmer og fantasier.
Lars Erik Eibak Bru har alltid vært glad i å tegne. Han maler med ulike vannløselige malingstyper, både opake og gjennomskinnelige, og gjerne i sterke farger. De naivistiske figurene hans forteller historier som betrakteren må dikte selv.
Sylvi Eriksen har Statens lærerskole i forming. Hun maler for tiden mest med akryl. Hennes seneste bilder er inspirert av drømmer og fantasier.
Lars Erik Eibak Bru har alltid vært glad i å tegne. Han maler med ulike vannløselige malingstyper, både opake og gjennomskinnelige, og gjerne i sterke farger. De naivistiske figurene hans forteller historier som betrakteren må dikte selv.
Sylvi Eriksen har Statens lærerskole i forming. Hun maler for tiden mest med akryl. Hennes seneste bilder er inspirert av drømmer og fantasier.
Lars Erik Eibak Bru har alltid vært glad i å tegne. Han maler med ulike vannløselige malingstyper, både opake og gjennomskinnelige, og gjerne i sterke farger. De naivistiske figurene hans forteller historier som betrakteren må dikte selv.
Marit lar seg glede og inspirere av brukte og ødelagte lerreter, rammer og andre materialer i prosessen fram mot nye malerier og collager. Kunstverkene er resultater av
omsorgsfull, kreativ bruk av tilgjengelige materialer hvor minst mulig går til spille. Silje arbeider som scenograf og kostymedesigner, og elsker å jobbe med gjenbruk og bærekraftige materialer. Hun lar seg inspirere av historien i Sandbekkstuas gamle tømmervegger, og Marits skattejakt etter gamle malerier og materialer.
Marit lar seg glede og inspirere av brukte og ødelagte lerreter, rammer og andre materialer i prosessen fram mot nye malerier og collager. Kunstverkene er resultater av
omsorgsfull, kreativ bruk av tilgjengelige materialer hvor minst mulig går til spille. Silje arbeider som scenograf og kostymedesigner, og elsker å jobbe med gjenbruk og bærekraftige materialer. Hun lar seg inspirere av historien i Sandbekkstuas gamle tømmervegger, og Marits skattejakt etter gamle malerier og materialer.
Ta med inntil 10 bilder på minnepinne eller for visning på annen måte. Få tilbakemelding på bildene og vær med og diskuter de andres bilder.
Marit lar seg glede og inspirere av brukte og ødelagte lerreter, rammer og andre materialer i prosessen fram mot nye malerier og collager. Kunstverkene er resultater av
omsorgsfull, kreativ bruk av tilgjengelige materialer hvor minst mulig går til spille. Silje arbeider som scenograf og kostymedesigner, og elsker å jobbe med gjenbruk og bærekraftige materialer. Hun lar seg inspirere av historien i Sandbekkstuas gamle tømmervegger, og Marits skattejakt etter gamle malerier og materialer.
Marit lar seg glede og inspirere av brukte og ødelagte lerreter, rammer og andre materialer i prosessen fram mot nye malerier og collager. Kunstverkene er resultater av
omsorgsfull, kreativ bruk av tilgjengelige materialer hvor minst mulig går til spille. Silje arbeider som scenograf og kostymedesigner, og elsker å jobbe med gjenbruk og bærekraftige materialer. Hun lar seg inspirere av historien i Sandbekkstuas gamle tømmervegger, og Marits skattejakt etter gamle malerier og materialer.
Marit lar seg glede og inspirere av brukte og ødelagte lerreter, rammer og andre materialer i prosessen fram mot nye malerier og collager. Kunstverkene er resultater av
omsorgsfull, kreativ bruk av tilgjengelige materialer hvor minst mulig går til spille. Silje arbeider som scenograf og kostymedesigner, og elsker å jobbe med gjenbruk og bærekraftige materialer. Hun lar seg inspirere av historien i Sandbekkstuas gamle tømmervegger, og Marits skattejakt etter gamle malerier og materialer.
Marit lar seg glede og inspirere av brukte og ødelagte lerreter, rammer og andre materialer i prosessen fram mot nye malerier og collager. Kunstverkene er resultater av
omsorgsfull, kreativ bruk av tilgjengelige materialer hvor minst mulig går til spille. Silje arbeider som scenograf og kostymedesigner, og elsker å jobbe med gjenbruk og bærekraftige materialer. Hun lar seg inspirere av historien i Sandbekkstuas gamle tømmervegger, og Marits skattejakt etter gamle malerier og materialer.
Marit lar seg glede og inspirere av brukte og ødelagte lerreter, rammer og andre materialer i prosessen fram mot nye malerier og collager. Kunstverkene er resultater av
omsorgsfull, kreativ bruk av tilgjengelige materialer hvor minst mulig går til spille. Silje arbeider som scenograf og kostymedesigner, og elsker å jobbe med gjenbruk og bærekraftige materialer. Hun lar seg inspirere av historien i Sandbekkstuas gamle tømmervegger, og Marits skattejakt etter gamle malerier og materialer.
Marit lar seg glede og inspirere av brukte og ødelagte lerreter, rammer og andre materialer i prosessen fram mot nye malerier og collager. Kunstverkene er resultater av
omsorgsfull, kreativ bruk av tilgjengelige materialer hvor minst mulig går til spille. Silje arbeider som scenograf og kostymedesigner, og elsker å jobbe med gjenbruk og bærekraftige materialer. Hun lar seg inspirere av historien i Sandbekkstuas gamle tømmervegger, og Marits skattejakt etter gamle malerier og materialer.
Marit lar seg glede og inspirere av brukte og ødelagte lerreter, rammer og andre materialer i prosessen fram mot nye malerier og collager. Kunstverkene er resultater av
omsorgsfull, kreativ bruk av tilgjengelige materialer hvor minst mulig går til spille. Silje arbeider som scenograf og kostymedesigner, og elsker å jobbe med gjenbruk og bærekraftige materialer. Hun lar seg inspirere av historien i Sandbekkstuas gamle tømmervegger, og Marits skattejakt etter gamle malerier og materialer.
Marit lar seg glede og inspirere av brukte og ødelagte lerreter, rammer og andre materialer i prosessen fram mot nye malerier og collager. Kunstverkene er resultater av
omsorgsfull, kreativ bruk av tilgjengelige materialer hvor minst mulig går til spille. Silje arbeider som scenograf og kostymedesigner, og elsker å jobbe med gjenbruk og bærekraftige materialer. Hun lar seg inspirere av historien i Sandbekkstuas gamle tømmervegger, og Marits skattejakt etter gamle malerier og materialer.
Ta med inntil 10 bilder på minnepinne eller for visning på annen måte. Få tilbakemelding på bildene og vær med og diskuter de andres bilder.
Marit lar seg glede og inspirere av brukte og ødelagte lerreter, rammer og andre materialer i prosessen fram mot nye malerier og collager. Kunstverkene er resultater av
omsorgsfull, kreativ bruk av tilgjengelige materialer hvor minst mulig går til spille. Silje arbeider som scenograf og kostymedesigner, og elsker å jobbe med gjenbruk og bærekraftige materialer. Hun lar seg inspirere av historien i Sandbekkstuas gamle tømmervegger, og Marits skattejakt etter gamle malerier og materialer.
Marit lar seg glede og inspirere av brukte og ødelagte lerreter, rammer og andre materialer i prosessen fram mot nye malerier og collager. Kunstverkene er resultater av
omsorgsfull, kreativ bruk av tilgjengelige materialer hvor minst mulig går til spille. Silje arbeider som scenograf og kostymedesigner, og elsker å jobbe med gjenbruk og bærekraftige materialer. Hun lar seg inspirere av historien i Sandbekkstuas gamle tømmervegger, og Marits skattejakt etter gamle malerier og materialer.