Åse Kleveland på hjemmebane

Marikollen kultursal fredag 4. september 2015 kl. 19:00

Vi er stolte over å kunne invitere til et møte med en av våre mest profilerte artister og kulturpersonligheter.

I 1959 flyttet tiåringen Åse Kleveland og hennes familie inn i de splitter nye firemannsboligene i Åmodt allé i Rælingen. Ett år tidligere hadde hun begynt å spille gitar.  Tre år senere slo hun gjennom hos Erik Bye i NRK radio, og det ble starten på en fantastisk artistkarriere i inn-og utland.
Vi er stolte over å kunne invitere til et møte med en av våre mest profilerte artister og kulturpersonligheter, Åse Kleveland, fredag 4. sept.. Det blir en kveld med personlige minner, og musikk med utgangspunkt i et -seksti-og syttitall som i mange land innebar en revolusjon, musikalsk så vel som samfunnsmessig.

Hun vil spenne en musikalsk bue frem til i dag  med alvor, humor og musikalitet.

Forhåndssalg av billetter: Servicetorget på rådhuset, www.billettservice.no, tlf 815 33 133, Narvesen og 7-Eleven. Eventuelle restbilletter selges i døra (kort/kontant).