Forsommertur til Skagen 11. – 13. juni 2010

Rælingen kunstforening inviterer alle medlemmer med ledsager på tur til Skagen i ”Lysets Land.” Vi skal bo på Aalbæk Gl. Kro sør for Skagen og har buss til disposisjon hele tiden.

Fredag 11. juni:

Avreise med moderne buss fra Øvre Rælingen Kirke kl 1400 på vei til Larvik. Herfra blir det avgang med båt til Hirtshals med Colorlines Superspeed 2 kl 1730.

Båtturen tar 3 timer og 45 minutter. Vi mulighet til å reservere plasser i restaurant for hele overfarten. Plasser inkludert mat og drikke bestilles på forhånd.

Vi ankommer Hirtshals kl 2115 og reiser direkte til Aalbæk Gl. Kro. Her blir vi servert danske smørrebrød.

Lørdag 12. juni:

Etter frokost reiser vi med buss ut til Grenen. Herfra tar vi SANDORMEN som kjører oss ut til Grenens spiss, et av Danmarks mest populære utfluktsmål.

Deretter drar vi inn til guidet tur i Skagen og Skagens museum. Det blir faste tider for å spise lunsj eller foreta besøk på museum eller galleri med tid innimellom til egen disposisjon.

Bussen returner til Aalbæk på ettermiddagen. Her kan man bli nærmere kjent med stedet som ligger nær sanddynene og sjøen.

Kvelden har vi avsatt til felles 3 retters middag med drikke.

Søndag 13. juni:

Etter en god natts søvn og frokost pakker vi og sjekker ut fra hotellet.

Vi må være i Hirtshals kl 1145. På vei dit tar vi en busstur rundt i omegn og besøker flere attraksjoner.

Vi returnerer fra Hirtshals kl 1245 og vil være i Larvik kl 1630.

På overfarten hjemover har vi samme opplegg som da vi reiste ned.

Ankomst Rælingen er forventet å bli kl 1930.

Priser:

Dersom vi blir 20 personer vil turen koste kr 2.750 pr person. Skulle vi bli bare 15 blir det kr 500 mer.

Prisen inkluderer buss på hele turen, fergebilletter T/R, guidet omvisning Skagen Museum, overnatting 2 netter i Aalbæk med frokost, servering på hotellet når vi ankommer fredag og felles 3-retters middag med drikke lørdag kveld.

Vi håper de fleste er interessert i at vi reserverer plasser på båten begge veier. Tillegget for hver blir da kr 500 hvor vi får plass i restaurant inkludert buffe med drikke begge veier.

Tillegg for enkeltrom kr 600.

Påmelding:

Innen 15. mars 2010 til Magne Versland, Krokenvegen 9, 2006 Løvenstad, på tlf 9179 4962 eller på e-post til magne@versland.no.

Etter påmelding vil det bli sendt ut regning på depositum som må betales innen 01.april 2010. Beløpet vil utgjøre kr 750 pr person.

Last ned påmelding her.