Forside
Skulptur
Gammelt arkiv

Gjenåpningsfest for Sandbekkstua

Det tok ett år, men nå er Sandbekkstua god som ny, og dette ønsker vi å markere med en skikkelig fest!

Vi starter ca kl 15:30. Da får du tid til å ta en tur innom utstillingen med Janne Robberstad, og du kan beundre trær som er pyntet av barn fra barnehagene Elgen og Løvenstad før ordfører Øivind Sand tar oss gjennom åpningssesremonien ca kl 16:00.

Vi fortsetter med hyggelig samvær for store og små hvor alle datterforeningene får presentert seg. Rælingen Viseklubb synger med barna fra ca kl 15:50, og og har en konsert fra scenen ca kl 17:00 - 18:00. Underveis arrangerer RKF's Maleklubb og RKF's Fotoklubb aktiviteter for store og små. Det vil også bli servert saft, kaffe og kaker.

Kl.18:00 fyrer vi opp grillene og åpner baren. Ta med grillmat, stoler og penger til drikke. Fra kl. 19:00 koser vi oss til groovy musikk med:

GROOVEARBEIDERNE

Bandet ble etablert i 2014 og spiller bluesorientert rock. De består av Øivind Aksberg (gitar og vokal - Ullensaker), Pål Sorknes (bass - Asker) og Bjørn Stokkeland (trommer - Rælingen). De er inspirert av Clapton, Stones, Joe Bonamassa, ZZ Top, Robben Ford, The Band, Walter Trout og Bob Marley, og spiller både kjent stoff og egenkomponerte låter.

Skrevet av Send link som e-post