Foto og malerier i Rådhuset

På grunn av brannen i Sandbekkstua vil denne utstillingen bli avhold i foajéen i Rælingen Rådhus, Bjørnholthagan 6.

FRODE DELBEKK

ANITA GRENAGER

Maleri

Frode Delbekk har vært medlem i RKF’s fotoklubb i mange år, og har en stor interesse for ulike fotografiske teknikker. Han liker farger, linjer, detaljer og motiver som dukker opp gatelangs. Han har deltatt på flere kollektivutstillinger og har blitt antatt på Rælingsutstillingen.

Anita Grenager har forelsket seg i elefanter, som stadig går igjen i hennes motiv. Hun maler stort sett med akryl på lerret, og starter gjerne med å bestemme seg for farger uten å vite hvordan bildet til slutt blir, det bestemmer prosessen som for henne er det viktigste.

Last ned invitasjonen her.

Åpning i Rælingen rådhus, Bjørnholthagan 6 lørdag 5. november 2016 kl 12:00.

Det blir musikk på åpningen med fantastiske Rælingen Kunstorkester som består av Lars Oppegaard og Øyvind Ringstad!

Utstillingen kan sees mandager – onsdager kl.08:00 – kl.19:00, torsdager – fredager kl.08:00 – 15:30 og lørdager – søndager kl.12:00 – 16:00.