Gunn Mari Grøttum i Sandbekkstua

Sandbekkstua 4. - 19. juni 2016

"Jeg liker å tenke at vi alle bærer på ulike typer livshendelser som preger oss, alle har vi opplevelser som gjør at vi til tider kjenner på sorg og motløshet, men vi har også en styrke i oss som vi kan ta frem."

Gunn Mari Grøttum er opprinnelig fra Snåsa, men bor nå i Namsos. Hun jobber figurativt med akryl på lerret, og jenter/kvinner i forskjellige livsfaser er et tema som ofte går igjen i bildene hennes. Hun jobber også med musikere og dansere, som hun føler en sterk samhørighet med gjennom deres kunstneriske arbeide og tekstene de formidler.

Gunn Mari er lærer og deltidsmaler, og hennes uttrykksform er akryl på lerret. For å se mer av det hun holder på med kan, kan dere gå inn på firmasiden hennes på Facebook: Namsos Mikrogalleri, Gunn Mari Grøttum eller Instagram: gunnmarigrottum.

Hjertelig velkommen til åpningen lørdag 4. juni kl 12:00.

Kyrre Grøtan og Kari Batt-Rawden synger og spiller på åpningen.

Rygg

Fallet

Ønske om flukt

Skrevet av Send link som e-post