Lag din egen grafikk!

Workshop i Sandbekkstua 15. og 16. juni

Monoprint fulltegnet, fortsatt plasser på fotooverføring!

Kunstneren Line Marsdal arrangerer workshop i FOTOOVERFØRING mandag 15. juni kl. 18.00-21.00 og i MONOPRINT tirsdag 16. juni kl.18.00-21.00.

Medlemmer i RKFs vaktkomité betaler kr. 100.- for hvert av kursene, ellers er prisen kr. 650.- inkl. materiale per kurs.

Påmelding sendes til kurs@kunstforening.no. Påmeldingsfristen er 7. juni. Tilbudet gjelder medlemmer av Rælingen kunstforening, men andre kan delta dersom det er ledige plasser. Antall deltakere på FOTOOVERFØRING er 16 og på MONOPRINT 8, så vær rask. Det tas forbehold om tilstrekkelig antall påmeldte.

Se mer informasjon fra kunstneren, klikk på: Monoprint (pdf) og Fotooverføring (pdf).

Se også nettsiden hennes: http://www.purenkel.no/categories/workshops.

Arrangementene ligger også på Facebook: Monoprint og fotooverføring.

Workshop`ene passer både for kunstnere og for de som ikke har noen forkunnskaper i det hele tatt. Meld deg på og la deg inspirere.

Fotooverføring

Monoprint