Juleavslutning 13.12.13

Vellykket Juleavslutning i Fotoklubben!

Det ble en morsom og trivelig kveld da Fotoklubben hadde juleavslutning fredag.  Tradisjonen tro var det koldtbord der alle hadde bidratt med sitt.  Mye godt på bordet og stemningen var høy!

Etter maten ble Årets fotograf offentliggjort, og deretter var det kåring av Årets Bilde. Det var veldig vanskelig å stemme da alle årets bilder hadde fortjent mange poeng, men ett utmerket seg likevel, og slik ble resultatene:

Årets fotograf ble Rolf Støa, fulgt av Hanne Rognerud og Anne Lillehaug Berg.  (Jeg må innrømme at min plassering primært skyldes deltakelse i alle konkurransene, mens Rolf og Anne har langt færre deltakelser.)

Årets bilde:

#1 Rolf Støa

#2 Hanne Rognerud

#3 Rolf Støa

Vi gratulerer, og en spesiell gratulasjon til Rolf som dro i land begge topplasseringene, vel fortjent!

ÅRETS BILDE 2013 Foto: Rolf Støa

#2_Foto: Hanne Rognerud