Salgsutstilling med Tove Jensen og Michael Hillkirk

Det er to godt etablerte kunstnere som nå har slått seg sammen for å stille ut i Sandbekkstua, og ved åpningen blir det spennende musikk ved Espen Aas på klarinett.

Hjertelig velkommen til åpning lørdag 28. september 2013 kl 12:00.

Tove Jensen

Jeg maler i abstrakt og ekspressionistisk stil. I mine bilder kan betrakteren selv gjerne få oppleve det de ønsker å se. Jeg er en fargeglad kunstner, og alle mine reiser i inn-og utland har bidratt til å gi meg inspirasjon. Jeg starter til tider med å male bildene til rammene jeg måtte finne. Da blir det ut fra disse jeg velger hvordan bildene blir til. Med mixed media blir det også veldig spennende bilder. Jeg liker godt å eksperimentere. . For tiden maler jeg mest med akryl, men, maler også akvarell, olje og batikk. Min maleglede er stor. Gledelig er det også at andre setter pris på mine bilder - Det er mange utstillinger i løpet av hvert år.

Tove Jensen, Markalleen 58 c, 1368 Stabekk.

Tlf. 67 53 26 05. mobil 944 979 35. Mail: to-jens@online.no

Michaell Hillkirk

Hvorfor jeg maler

Etter mange år i reklamebransjen på den kreative siden er det befriende å være sin egen kunde.

Det som opptar meg mest er lysets virkning og fargebruk og framfor alt at bildet ikke blir kjedelig, det må vekke noe i deg på godt eller vondt. Jeg liker å variere mellom olje, akryl og akvarell. Motivmessig er det spennende med et bredt spekter, allikevel er det HVORDAN , ikke HVA man maler som er det viktigste. Derfor låser jeg meg heller ikke inn i noe bestemt stil.

Jeg har mitt atelier og galleri på Harestua hvor jeg bor, og maler de fleste bildene der. Jeg har flere utstillinger i løpet av året, både i Oslo og utenbys.

Michael Hillkirk, Haganvegen 40. 2743 Harestua.

Tlf. 61 32 30 84, mobil 93 82 89 11. Mail: mhillkir@online.no

Skrevet av Send link som e-post