Program for RKF's Fotoklubb høst 2013

Dato Program

Søndag 04.aug Kl.12.00

Utflukt.
Vi åpner høstprogrammet med utflukt til Drøbak. Møtested: Parkeringsplassen mellom Lillestrøm Bussterminal og Kulturhuset.

07.aug

21.aug

Klubbkveld.
"Kamerainnstillinger" v/Leif. Her er det noe å ta med seg for både nye og gamle medlemmer!  Kveldens konkurranse har temaet "Flytende".

Søndag 01.sep Kl.12.00

Uflukt
Vi tar en tur langs Akerselva. Møtested: Parkeringsplassen mellom Lillestrøm Bussterminal og Kulturhuset.

04.sep
Kl 18:00

WORKSHOP
Per Fleischmann kommer og viser oss makrofotografering av insekter.  Det sendes ut egen info om hva du trenger å ta med.

18.sep
Kl 19:00

Klubbkveld.
"Det gylne snitt og Kontrapunkt" v/Peer Winsnes. Tema for kveldens bilde: "Makrobilder".
20. sep Kl.19.00
Jubileumsmiddag i Sandbekkstua.  Informasjon om kvelden sendes ut i separat mail

02.okt
Kl 19:00

Bildevisning og Utvelgelse av bilder til utstillingen vår som denne gangen har temaet "Trio"
Til Bildevisningen er antallet denne gangen satt til 5 bilder som tas med på minnepinne for ros og ris.

Søndag
06.okt
Kl 12:00

Utflukt
Ut i skogen med Rolf. Hvor vi skal, vet vi ikke, men at vi lærer noe på turen, det er sikkert!  Møtested: Parkeringsplassen mellom Lillestrøm Bussterminal og Kulturhuset.

16. okt

Klubbkveld utgår
I stedet blir det kurs i utstillingsteknikk, se egen mail

Fredag-søndag
01.-03.11.13

Helgetur.
Vi drar på helgeutflukt til Larvik og områdene rundt, eksempelvis Mølen, Stavern o.a. Eget program sendes separat på mail

06. nov

20. nov

Klubbkveld.
"Svart/hvitt-fotografering" v/Ronny Østnes. Tema for kveldens bilde: "Svart/Hvitt".
Søndag
01. des kl 12:00

Utflukt
Vi kjenner på forjulsstemningen i Spikersuppa og på Rådhusplassen i Oslo. Møtested: Parkeringsplassen mellom Lillestrøm Bussterminal og Kulturhuset.

Onsdag 04.des Kl.19.00

Fredag 13.des Kl.19.00

Juleasvslutning.
Vi møtes i Sandbekkstua og kårer "Årets fotograf" og "Årets bilde".  Og tradisjonen tro, blir det koldtbord med de rettene vi selv måtte ha lyst til å bidra med.

bildevisningskveldene er det ikke noe spesielt tema, så det er opp til hver enkelt hva som tas med for framvisning. Bildene tas med på minnepinne. Det er også anledning til å presentere et slideshow.

Til bildekonkurransen på klubbkveldene, er det max to bilder på hver. Disse sendes til hr@novencogroup.com senest kvelden før med mindre annen beskjed blir gitt.

Skrevet av Hanne Send link som e-post