Naturens maler Tore Hogstvedt

Sandbekkstua 19. februar - 6. mars 2011

OLJEMALERIER OG GRAFIKK

”Tore Hogstvedt har klart å bli venner med naturens elementer og deres miljø. Han har invitert dem til å gifte seg på lerret og for alltid leve lykkelig sammen. Selv om naturen eksisterer i den reneste form og noen ganger bare i et flyktig øyeblikk. Likevel så klarer Hogstvedt å skape noe som gjør at betrakteren kan smake, utforske og oppleve et billedspråk i naturen uten at vi må forlate våre hjem.

Jeg er veldig fornøyd med samarbeidet og ser frem til hans internasjonale suksesser inkludert USA og London. Tore er et ekte talent, og jeg ønsker ham lykke til med hans utstilling i Sandbekkstua.

Kunstinvestorer fra Versailles, Toronto, Montreal, New York, Los Angeles og London har kjøpt hans arbeider til sine samlinger. Til dere der hjemme i Norge, nå har dere en flott mulighet!”

Kelly J. Strantz ( Kunstnerens representant og agent i London.)

Sjekk også denne siden på Facebook og kunstnerens egen hjemmeside.

Hjertelig velkommen til åpning ved Ordfører Øivind Sand lørdag 19. februar kl 12:00.

Det blir ypperlig jazzmusikk ved Ranveig Huse, sang, og Steinar Brevik, piano.

Åpent lørdager og søndager kl 12:00 – 16:00.

Tore Hogstvedt har også et eget stipend for unge kunstnere i samarbeid med Rælingen kommune og Rælingen kunstforening som du kan lese mer om her.