Maria Søilen Jahr tilbake i Sandbekkstua

Sandbekkstua 26. september - 11. oktober 2009

Maria Søilen Jahr mottok i 2004 vårt kunststipend, og har i mellomtiden tatt kunstutdanning i Norge og England. Hun har deltatt i utstillinger i USA, Portugal, England og Norge.
For Maria er det å skape en utforsknings¬prosess, en måte å tilnærme seg verden på, ikke gjennom en serie definerte sannheter, men derimot gjennom å stille spørsmål og utforske muligheter. Hun vil gjerne stimulere både instinkt og intellekt hos publikum gjennom kunsten sin.

Mitt kunstneriske virke bygger på ideen om forholdet mellom naturlig utvikling og samfunnets drivkraft. Det tar for seg og utforsker kategorier som natur og kultur, evolusjon og skapelse/kreasjon.
- Maria Søilen Jahr

Hjertelig velkommen til åpning i Sandbekkstua
lørdag 26. september 2009 kl 12:00.

Marcus Løvdal spiller gitar og Maria Søilen Jahr vil selv være til stede ved åpningen.