Ronny Østnes

Sandbekkstua 6. - 21. juni 2009

"NORRAFOR" - en fotografiutstilling

Fotograf Ronny Østnes har nettopp kommet hjem fra Lofoten og viser oss denne vakre landsdelen på sin kunstneriske måte. Gjennom hans fotografier møter vi menneskene og landskapet i et personlig uttrykk. Utstillingen er en hyllest til de varme menneskene norrafor og det ubeskrivelige landskapet.

Jørn Hoel holder en gratis minikonsert ved åpningen, og vi regner med en uslåelig kombinasjon av musikk og bilder fra norrafor!

For Ronny handler fotografi om å oppleve, om å leve, kameraet er bare et verktøy og ikke noe annet. Det lille sekundet der han mister litt av seg selv er verdt enhver reise jorda rundt. Ved siden av egen bokutgivelse og en mengde utstillinger arbeider han også med reklame, portrett og coverjobber. Fotografen har mottatt en rekke priser for sine arbeider og streber hele tiden etter det uoppnåelige.

Hjertelig velkommen til åpning med kunstneren tilstede og minikonsert med Jørn Hoel i Sandbekkstua lørdag 6. juni 2009 kl 12:00.