RKFs fotoklubb: BYMILJØ

Sandbekkstua 6. - 14. desember 2008

Salgsutstilling

Fotografering kan være så mangt, og er ikke alltid kunst. Men fotografi betyr å male med lys, og mulighetene er uendelige når man har blikk for spennende motiver.

De siste års utvikling med stadig bedre digitale fotoapperater har medført en enorm interesse for fotografering ut over de vanlige familiebildene. RKFs fotoklubb er for de som vil bli bedre fotografer i et miljø der de lærer og får inspirasjon av hverandre. De har faste møter hver måned, drar på felles fototurer; besøker utstillinger og arrangerer kurs.

Som datterforening i kunstforeningen jobber RKFs fotoklubb med impulser og kunnskap fra andre kunstformer. Farger og former blir like viktige som pene landskap, og det er lov å eksperimentere.

I denne utstillingen viser 16 av medlemmene i RKFs fotoklubb bymiljøer med stor variasjon og fra store deler av verden: Erik Fostvedt, Geir Hareide Andersen, Harald Jørstad, Hege Martinsen, Helene Aune, Håvard Tørring, Kari Hareide Lønstad, Kenneth Paulsen, Lene Brose Versland, Magne Versland, Rolf Støa, Sissel Karlsen, Tore Kristiansen, Trond Martinsen, Viktor Dahl og Øyvind Kristiansen.

Medlemmer fra Rælingen Viseklubb synger ved åpningen 6. desember kl.12:00.

Utstillingen er som vanlig åpen lørdager og søndager kl 12:00 – 16:00.

Last ned invitasjonen her.
Skrevet av Geir Hareide Andersen Send link som e-post