Ellen M Toverud og Helen Kieding

Sandbekkstua 14. - 29. april 2007

To lokale kunstnere viser oljemalerier og smykker i Sandbekkstua.

Helene Kieding arbeider med smykker i ulike metaller, bl.a. sølv og med kalligrafi. Hun har sin utdannelse i folkekunstmetaller fra Rauland og fra sølvsmed Brian Clark i Irland. Helene Kieding har deltatt på kollektivutstillinger i Ås kunstforening, "Smykker for salg" i Follo og Stabelhuset i Drøbak.

Ellen M. Toverud er bosatt i Rælingen. Hun har vært elev hos maleren Leo Schikora. Hun har hatt separat­utstil­linger i Ullensaker kunstforening, Skedsmo kunst­forening og Rælingen rådhus, og har deltatt på flere kollektiv­utstillinger, bla. Romeriksutstillingen og Nittedal idretts­lags vårutstilling. Hun er innkjøpt av Staten v/ Forsvarets forskningsinstitutt FFI - Kjeller og Lørenskog kommune.

Velkommen til spennende trombonemusikk ved Rune Thieme ved åpningen lørdag 14. april 2007 kl 12:00 i Sandbekkstua.

Skrevet av Geir Hareide Andersen Send link som e-post