Kjell Halvorsen utnevnt til æresmedlem!

Foto: Kenneth Paulsen
Til sin store overraskelse og tydelige glede ble Kjell Halvorsen utnevnt til Æresmedlem i Rælingen kunstforening under den formelle delen av årsmøtet for 2009.

Foreningens leder Geir Hareide Andersen foretok den høytidelige utnevnelsen og siterte fra beviset på æresmedlemsskapet som ble overlevert:

"Det er i stor takknemlighet og med den største respekt at vi utnevner Kjell Halvorsen til Æresmedlem i Rælingen kunstforening

Kjell har stått for mye kunnskap, gode kontakter, kreative idéer, gode innspill og massiv innsats i alle de år, både i styret og som vanlig medlem.

Foreningen kunne ikke vært der den er i dag uten Kjell."

Kjell takket for utnevnelsen og sa at den ikke hadde vært mulig uten kona Kari, og insisterte på at hun måtte få blomsterbuketten som fulgte med.

Kari på sin side hadde ikke planlagt å være til stede på årsmøtet, men en liten telefon i all hemmelighet sørget for at hun likevel var til stede og kunne overvære overrekkelsen og ta imot blomstene.

Kjell gav kona Kari mye av æren for at han har fått utnevnelsen. Foto: Kenneth Paulsen