Tilbake til forsiden...
Utstillinger og annet...
Kunstforeningens innkjøpte kunstverk...
Barnas Kunstklubb...
Rælingen Viseklubb har egne sider...
Historien om Sandbekkstua...
Medlemskap og innmelding...
Styre og stell...
© Copyright 2001
Rælingen Kunstforening
2006 LØVENSTAD
Tips eller forslag til sidene?
Hjemmesider Nettaktiv

Bøker om kunst + 1,5 mill andre titler og masse bokstoff...

Utstilling

Sandbekkstua lørdag 12. mai - søndag 27. mai 2001

Torill S. Kojan

Dette er tredje gangen Torill, som nå er fersk ræling, stiller ut hos oss. Etter at hun debuterte i Sandbekkstua i 1993, har hun hatt utstillinger i inn og utland. Torill ble ikke kunstner i første omgang, men fikk uttrykke seg i den nærliggende reklamebransjen. Hun har i mange år vært redaktør av det svært populære bladet " Kunst for alle".

I alle år har foruten å skolere seg innen reklame og design, tatt utdanning i tegning og maling. Fra slutten av 80-tallet mer seriøst med bl. a. 4 år på kunstskolen "Levende Verksted". Hennes mange reiser, studieturer og opphold i Europa og Amerika har på mange måter påvirket bildespråket .

Vi synes det er en spennende kunstner med en spennende bildeverden vi ønsker dere velkomne til denne gangen.

Den musikalske delen av "åpningsfesten" lørdag 12. mai kl 12:00 ble besørget av Harald Dyrkorn, et velkjent medlem av Oslo Viseklubb. Han har i en årrekke gledet et stort publikum med viser framført til eget akkompagnement. Han fremførte denne gangen spesielt utvalgte norske viser.

VELKOMMEN!