Klubbkveld 20.11.13

Klubbkveld med inspirerende innlegg om Svart/Hvitt-fotografering

Det var godt oppmøte i Sandbekkstua da Ronny Østnes kom for å holde foredrag for oss om svart/hvitt-fotografering.  Innlegget var både fornøyelig, alvorlig og inspirerende der han delte noen av erfaringene sine med oss.   Vi lærte bl.a. om fargepsykologi kontra svart/hvittpsykologi, bakgrunnsfarger og kontraster, interessant!  Stor takk til Ronny som kom med kofferten sin rett fra Stockholmsflyet.

Før innlegget til Ronny, hadde vi konkurransen om kveldens bilde som denne gangen hadde temaet Svart/Hvitt.  Dette ga rom for mange tolkninger fra dansende sko, natur, hus og til byer.  Det var mange fine bilder og vanskelig å velge hvem som skulle få stemmene.  Til slutt endte det slik:

# 1 Hanne Rognerud

# 2 Petter Gundhus

# 3 Petter Gundhus

Jeg får nøye meg med å gratulere Petter denne gangen og heller takke for de som ga meg stemmer.

# 1 Foto: Hanne Rognerud

# 2 Foto: Petter Gundhus