15.03.06 kl.19.00: Workshop i digital billedbehandling

Er du blant dem som synes Photoshop høres litt skummelt ut?  Tror du at billedehandling er noe som er forbeholdt eksperter med lang utdannelse og grenseløs tro på egne ferdigheter, eller sitter du med en nagende følelse av at du fortsatt kan lære mer?  Da er dette kvelden for deg!

Denne kvelden blir det workshop i digital billedbehandling.  Geir Hareide Andersen vil i løpet av et par spennende timer lære oss alt vi trenger å vite om Photoshop for å kunne sette i gang på egenhånd!  Det vil være noen PC-er tilgjengelige, både med photoshop og andre, billedbehandlingsprogrammer, slik at vi får anledning til å sette teorien ut i praksis etterpå.

Hvis du har en bærbar PC, kan det være lurt å ta den med.  Dersom du ikke har noe billedbehandlingsprogram, vil det være mulig å få installert det på møtet!

Skrevet av Håvard Tørring Send link som e-post