10.12.08 Julemøte

RKF Foto hadde julemøte i Sandbekkstua onsdag 10. desember. Vi koste oss med medbragt mat og drikke, utstillingen vår var fremdeles på plass og det var god, gammeldags julestemning utenfor stua med snø og noen få kuldegrader.

Dette var Fotoklubbens siste møte i 2008 og vi benyttet anledningen til å kåre årets bilde og årets fotograf. Tore Kristiansen vant konkurransen om årets bilde. Ole Henrik Helins bilde ble nr. 2 og Kari Hareide Lønstads bilde nr. 3. Bildene ser du her:

1. plass - Årets bilde. Fotograf: Tore Kristiansen

2. plass - Årets bilde. Fotograf: Ole Henrik Helin

3. plass - Årets bilde. Fotograf: Kari Hareide Lønstad

Geir Hareide Andersen ble kåret til årets fotograf. Vi har først statistikk over hver enkelts poengsum i konkurransen om kveldens bilde i hele 2008.

Geir fikk høyest poengsum - 129. Ole Henrik Helin fulgte tett etter med 118 poeng, mens Tore Kristiansen ble nummer tre med 86. Vi gratulerer!

Skrevet av Kari Hareide Lønstad Send link som e-post