6 spennende prosjekter og konkurranse

Det var spennende prosjekter som ble presentert i Sandbekkstua denne gangen av 6 av klubbens dyktige fotografer. Sølvi Åsvik fortalte om hvordan bildene hennes hadde utviklet seg fra hennes første «spontankjøp» av et Canon 7D-kamera og et opphold på Kanariøyene, til det spennende uttrykket bildene hennes har i dag. Rolf Støa fortalte om prosessen det er å lage en utstilling. Leif Egil Olsen hadde et multimediashow med sine karakteristiske abstrakte bilder. Anne Lillehaug Berg fortale om sitt sephiaprosjekt, der de fleste bildene var tatt med mobilkameraet, og hvor lite eller ingen etterbehandling var en del av prosjektet. Geir Hareide Andersen tok utgangspunkt i arkitektur for å fortelle om hvordan han jobber med linjer og perspektiv. Til slutt fortalte Raffaele Ragazzon om hvordan han hadde utviklet seg som fotograf fra han startet i fotoklubben og fram til i dag. Alle var enige om at det var interessante prosjekter vi fikk presentert, og at dette var noe som godt kunne gjentas flere ganger.