Program for RKF Fotoklubb Høst 2015

Dato Program

Søndag  02. august    Kl 12:00

Utflukt.  Tur til Drammen, oppmøte på parkeringsplassen ved Lillestrøm bussterminal.

8. august
Bildevisning.
Ta med inntil 10 bilder hver for ris og ros.  Møtested:  Sandbekkstua.
19. august

Klubbkveld.
"Foredrag med Magne Versland. Turene i Rælingen Kunstforening. Konkurranse tema "Rund"
Møtested: Sandbekkstua.

2. september

Bildevisning
En annerledes bildevisning, vi skal vurdere bildene til Gammbanken fotoklubb. Møtested: Sandbekkstua.
søndag
6.  september
kl 10:30

Utflukt
Tur til Blaafarveverket. Oppmøte på parkeringsplassen ved Lillestrøm bussterminal, Obs: avreise kl 10.30

16. september

Klubbkveld.
Det blir Enkel bruk av Lightroom, import, enkel redigering, eksport av bilder. Konkurranse tema: Gamle slitne bygg på Romerike, bildene må være tatt mellom 1.mai til 15. sept.
Møtested: Sandbekkstua
7. oktober
Klubbkveld
Bildevisning med valgfri tema: Rust, Abstrakt, Kontrast eller Stilleben. Ta med inntil 10 bilder, bildene skal være tatt fra 1 mai til 31. sept.2015 Møtested:Sandbekkstua

11. oktober
kl 10:00

Utflukt
Det blir tur til Fredikstad Vi skal besøke en Alpakka farm. Avreise kl 10.00 fra parkeringsplassen ved Lillestrøm bussterminal

21. oktober
Temakveld.
Portrettfotografering med Guro Skjelderup. Konkurranse med tema: Fetsund Lenser. Møtested:Sandbekkstua.

1. november
kl 12.00

Utflukt
Det blir tur til Sandefjord, Vesterøya Folahavna. Oppmøte på parkeringsplassen ved Lillestrøm busstermindal

4. november

Bildevisning
Bildevisningskveld. Ta med 10 bilder hver Hvis du ønsker hjelp til utvelgelse av bilder til utsilling så ta med deg bilder
Møtested: Sandbekkstua.

18. november
Temakveld
Foredrag med Håvard Tørring "Tanker om å lese bilder".
Konkurranse tema: Portrett"
2. desember
Bildevisning, ta med inntil 10 bilder hver. Møtested: Sandbekkstua
6. desember
kl 12.00
Utflukt
Turen denne gangen er "Fra Kafe til Kafe". Møtested: Parkeringsplassen ved Lillestrøm bussterminal. "
11. desember
Fest
Juleavsluttning i sandbekkstua.

bildevisningskveldene er det ikke noe spesielt tema, så det er opp til hver enkelt hva som tas med for framvisning. Bildene tas med på minnepinne. Det er også anledning til å presentere et slideshow.

Til bildekonkurransen på klubbkveldene, er det max to bilder på hver. Disse sendes til senest mandag før kvelden med mindre annen beskjed blir gitt.

Vær obs på at utfluktene i dette programmet har flere forskjellige starttidspunkter, så sjekk programmet.

Skrevet av Jan Helge Send link som e-post