Klubbkveld 15.01.14

Klubbkveld med Årsmøte og valg av nytt styre, Lærerikt innlegg om fotografering i gråvær og mørke

Klubbvelden startet med opplesing av Årsrapporten og valg av nytt styre.  Det nye styret består av:

Hege Martinsen (formann), Jan Helge Johansen og Peer Winsnes.  Vi ønsker det nye styret velkommen!

Vi hadde også gleden av å ønske velkommen 2 nye medlemmer, bra!!

Etter valget holdt Øivind Kristiansen en lærerikt innlegg om fotografering i gråvær og mørke.  I tillegg til kamerainnstillinger, hadde han gode tips om utstyr og bruk av stativ.  Veldig bra!

Vi rundet av kvelden med kåringen av kveldens bilde som denne gangen hadde temaet "Luksus".  Kanskje et litt vanskelig tema, det var færre bilder enn det pleier å være, 16 bilder i alt.  Det var mange forskjellige tolkninger, morsomt å se!  Og slik ble resultatet:

# 1 Eirik Stephansen

# 2 Eirik Stephansen

# 3 Anne Lillehaug Berg

Vi gratulerer!!

Med dette innlegget takker det gamle styret for seg.  Det har vært både moro og inspirerende å være i styret, men nå ser vi fram til å la oss overraske av nye temaer og innspill.  Takk for oss!

#1_Foto Eirik Stephansen

#2_Eirik Stephansen