Program for RKF's Fotoklubb vår 2014

Dato Program

Søndag 05.jan Kl 12.00

Utflukt.
Vi drar til Astrup Faernley museet på Tjuvholmen i Oslo. Møtested: Parkeringsplassen mellom Lillestrøm Bussterminal og Kulturhuset.

Onsdag 15.jan Kl. 19.00

Klubbkveld og årsmøte.
Vi starter med årsmøte og valg av nytt styre.  Deretter vil Øivind Kristiansen gi oss tips og gode råd om "Fotografering i gråvær og mørke".  Etter innlegget blir det konkurransen "Kveldens bilde" som denne gangen har temaet "Luksus"

02.feb
Kl. 11:00

Utflukt.  OBS!  Merk tiden.
Vi drar til Ekebergparken i Oslo. Møtested: Parkeringsplassen mellom Lillestrøm Bussterminal og Kulturhuset.

Onsdag 05.feb Kl.13.00

19. feb Kl 19.00

Klubbkveld.
"Å lese bilder" v/Håvard Tørring. Tema for kveldens bilde: "Motlys".

02.mar
Kl 12:00

Utflukt.
Vi drar til Fetsund Lenser. Møtested: Parkeringsplassen mellom Lillestrøm Bussterminal og Kulturhuset.

05. mars Kl.19.00

19.mars

Klubbkveld.
Øivind Kristiansen har et innlegg om maling med lys. Tema for kveldens bilde: "Mot Vår".

02.april

6. april
Kl. 12:00

Utflukt.
Vi drar til Årnestangen. Møtested: Parkeringsplassen mellom Lillestrøm Bussterminal og Kulturhuset.

4.mai
Kl. 12:00

Fotostafett.
Møtested og program kommer senere

07. mai

21.mai

Klubbkveld.
"På Skrå" v/Peer Winsnes.  Dette handler om å ta bilder fra andre og uventede vinkler.  Tema for kveldens bilde: "På Skrå".

01. juni kl 11.00

Utflukt.  OBS!  Merk tiden
Vi drar til Jeløya. Møtested: Parkeringsplassen mellom Lillestrøm Bussterminal og Kulturhuset.

04. juni

Fredag 13.juni Kl.19.00

Sommeravslutning - mer info kommer når det nærmer seg.

I tillegg til programmet over, vil det bli arrangert en middag i løpet av våren. Her vil det komme mer informasjon når tiden nærmer seg. Sommeravslutningen er satt opp fredag 13. juni, her vil det også komme mer informasjon seinere. Sett av datoen!

bildevisningskveldene er det ikke noe spesielt tema, så det er opp til hver enkelt hva som tas med for framvisning. Bildene tas med på minnepinne. Det er også anledning til å presentere et slideshow.

Til bildekonkurransen på klubbkveldene, er det max to bilder på hver. Disse sendes inntil videre til rkfotoklubb@hotmail.no  senest mandag kveld før konkurransen med mindre det blir gitt annen beskjed.

Vær obs på at utfluktene i dette programmet har flere forskjellige starttidspunkter, så sjekk programmet.

1. onsdagen i januar, er første nyttårsdag, så bildevisningen går ut.  April er også nokså amputert pga påsken.

Det er mulig at en av bildevisningskveldene blir byttet ut med en liten kveldsutflukt, det kommer vi i så fall tilbake til.

Skrevet av Hanne Send link som e-post