Fotoklubben 21.08.13

Klubbkveld med nyttig innlegg om kamerainnstillinger

Det var fullt rundt bordet i Sandbekkstua da Leif hadde et lærerikt innlegg om kamerainnstillinger.  Vi fikk lære om eksponering, fokusering, filformat og filtre.  Veldig bra!  Det var en aktiv gjeng som hørte på, og det var mange gode spørsmål og kommentarer.  Og kanskje det viktigste vi lærte:  Et bilde er bra når vi selv er fornøyd!

Etter innlegget var det konkurransen "Kveldens bilde" med temaet "Flytende". Mange vakre og gode bilder, og ikke så lett å begrense valget til 5 ved utdeling av poeng.  Det ble knivskarp konkurranse mellom 1. og 2. plass, bare ett poengs forskjell.  Og her er vinnerne:

#1 Rolf Støa

#2 Håvard Tørring

#3 Rolf Støa

Takk for en trivelig og lærerik kveld, Vi gratulerer Rolf og Håvard med vel fortjente pallplasseringer!

#1_Foto Rolf Støa

#2_Foto Håvard Tørring