Fotoklubben 05.05.13

Fotostafett på en sommervarm Aker Brygge

Tradisjonen tro, ble det også i år avholdt fotostafett.  Anne og Petter sto for arrangementet, noe de gjorde veldig, veldig bra!

Denne gangen gikk turen til Aker Brygge der 10 ivrige fotografer koste seg i det fantastiske og etterlengtede vårværet.  Vi fikk utdelt 3 oppgaver:  Menneskeskapt, Fra dyreriket og Bevegelse.  Ettersom mennesker kan passe i inn i alle kategoriene, var det ikke mangel på motiver rundt oss, her var det bare å velge og vrake!

Petter tok i mot oss på kontoret og gjorde avstemmingen til en lek, veldig bra!  Stor takk til Petter!

Vi ønsket å legge ut de 3 beste bildene fra hver kategori, men et av vinnerbildene hadde et ukjent barn som motiv, dette har vi valgt å ikke legge ut på nett.  De øvrige 8 følger herved

Foto: Jan Helge

Foto: Liv