14.12.12 Juleavslutning RFK

Juleavslutning i Fotoklubben med kåring av årets bilde og årets fotograf

Juleavslutningen ble holdt på tradisjonelt vis der alle bidro med en rett til et felles koldtbord.  Det ble et trivelig måltid med snakking om løst og fast og litt foto.  Etter at alle var godt forsynt og bordet ryddet, ble det holdt avstemming over årets bilde.  Det var en svært vanskelig oppgave da det var årets beste bilder det skulle stemmes over, og det var mange bilder som hadde fortjent poeng.  Vinnerbildet viser at det ikke er utstyret det kommer an på, men fotografens evne til å se motiver og utnytte dem riktig.  Årets vinnerbilde er tatt med mobiltelefon - imponerende!

Årets fotograf er den som har fått flest poeng sammenlagt etter alle konkurransene gjennom året.

Årets fotograf:  Geir Hareide Andersen, fulgt av Rolf Støa og Anne Lillehaug Berg.

Årets bilde:  Anne Lillehaug Berg, fulgt av Øivind Kristiansen og Rolf Støa.

Vi gratulerer!

# 1 Anne Lillehaug Berg